L’A.S.D. Ruvo rimette il titolo sportivo nelle mani dell’Amministrazione Comunale

logo a.s.d. ruvoLo scorso 22 maggio la dirigenza dell’A.S.D. Ruvo ha rimesso nelle mani dell’allora Commissario Prefettizio, oggi in quelle della nuova Amministrazione Comunale, il titolo sportivo e le chiavi del Campo Sportivo “San Nicola”.

Una soluzione annunciata, visto il disinteresse collettivo a portare avanti la locale squadra di calcio: dopo anni di sacrifici economici, personali e familiari, ricambiati “cortesemente” anche da critiche maligne ed accuse ignobili, i “soliti noti” hanno gettato la spugna.

Speriamo che, adesso, qualcuno di buona volontà la smetta di parlare da fuori e diventi protagonista in prima persona per salvare il calcio a Ruvo del Monte e non farlo morire dopo 54 anni di gloriosa ed ininterrotta attività.

Di seguito la lettera consegnata al Comune di Ruvo del Monte.

restituzione_titolo_a.s.d._ruvo

Ruvo del Monte, 14 giugno 2013

Joseph Smith

Project Manager

Biography

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart. I am alone, and feel the charm of existence in this spot, which was created for the bliss of souls like mine. I am so happy, my dear friend, so absorbed in the exquisite sense of mere tranquil existence, that I neglect my talents. I should be incapable of drawing a single stroke at the present moment. I throw myself down among the tall grass by the trickling stream; and, as I lie close to the earth. Thousand unknown plants are noticed by me. When I hear the buzz of the little world among the stalks, and grow familiar with the countless. Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove.

Chronology

2013-Present
CTO, Senior Software Engineer of Apple Co.
2008-2013
Senior Software Development, Project Manager, Cisco Network